این چندرا ،سماجی موضوعات والی رومانوی فلمیں بنانے کے لئے مشہور ہیں

Updated: April 04, 2021, 4:38 PM IST | Agency | Mumbai

بالی ووڈ میں این چندرا کو ایک ایسے فلمساز کے طور پر شمار کیا جاتا ہے جنہوں نے سماجی موضوعات فلمیں بنا کر شائقین کے درمیان اپنی خاص شناخت بنائی ہے۔

Picture.Picture:INN
علامتی تصویر۔تصویر :آئی این این

 بالی ووڈ میں این چندرا کو ایک ایسے فلمساز کے طور پر شمار کیا جاتا ہے جنہوں نے سماجی موضوعات فلمیں بنا کر شائقین کے درمیان اپنی خاص شناخت بنائی ہے۔ این چندرا کا اصل نام چندر شیکھر نارویكر تھا اور ان کی پیدائش۴؍ اپریل۱۹۵۲ءکو ممبئی میں ہوئی تھی۔ان کی ماں ممبئی میونسپل کارپوریشن میں بطور کلرک تھیں جبکہ ان کے والد فلم سینٹر میں لیباریٹری انچارج کے طور پر کام کیا کرتے تھے۔ این چندرا نے گریجویشن کی تعلیم ممبئی یونیورسٹی سے پوری کی۔ اس کے بعد وہ ہدایتکار سنیل دت کے ساتھ بطور اسسٹنٹ ایڈیٹر کام کرنے لگے۔ بطور ایڈیٹر انہوں نے اپنے کریئر کا آغاز ۱۹۶۹ء میں آئی فلم ریشما اور شیرا سے کیا۔ اس درمیان انہوں نے پران مہرا، ومن بھونسلے کے ساتھ بھی بطور اسسٹنٹ ایڈیٹر کام کیا۔ اس کے بعد وہ ہدایتکار گلزار کے ساتھ وابستہ ہو گئے اور بطور اسسٹنٹ ڈائریکٹر کام کرنے لگے۔این چندرا نے بطور ہدایتکار اپنے فلمی کریئر کا آغاز ۱۹۸۶ءمیں آئی فلم انکش سے کیا۔ سماجی پس منظر پر مبنی اس فلم کی کہانی کچھ ایسے بے روزگار نوجوانوں پر مبنی تھی جو کام نہ ملنے پر معاشرے سے ناراض ہیں اور الٹی سیدھی راہ پر چلتے رہتے ہیں۔ ایسے میں ان کے محلے میں ایک خاتون اپنی بیٹی کے ساتھ رہنے کے لئے آتی ہے جو انہیں صحیح راستے پر چلنے کے لیے حوصلہ افزائی کرتی ہے۔ فلم انکش باکس آفس پر ہٹ ثابت ہوئی۔  ۱۹۸۷ءمیں این چندرا کے کریئر کی ایک اور اہم فلم پرتی گھات ریلیزہوئی۔ مجرمانہ سیاست کے پس منظر پر بنی یہ فلم بدعنوان سیاست کو بے نقاب کرتی ہے۔ ۱۹۸۸ءمیں ریلیز ہوئی فلم تیزاب این چندرا کے فلمی کریئر کی بہترین اور سپر ہٹ فلم میں شمار کی جاتی ہے۔ فلم میں انل کپور اور مادھوری دکشت نے مرکزی کردار ادا کئے ہیں۔یہ فلم بھی سماجی برائیوں کی عکاسی کرتی ہوئی نظر آتی ہے۔ بہترین گیت موسیقی اور اداکاری سے آراستہ اس فلم کی زبردست کامیابی نے نہ صرف این چندرا کو بلکہ اداکار انل کپور اور اداکارہ مادھوری دکشت کو بھی شہرت کی بلنديو ں پر پہنچا دیا۔ آج بھی اس فلم کے سدا بہار نغمے شائقین  اور سامعین بے حد پسند کرتے ہیں۔ ۱۹۹۱ءمیں ریلیز ہونے والی فلم نرسمہا این چندرا کی اہم فلموں میں شمار کی جاتی ہے۔ فلم میں نرسمہا کا کردار سنی دیول نے ادا کیا تھا جبکہ باپ جي کا کردار اوم پوری نے۔ ۱۹۹۲ءسے ۲۰۰۰ءتک کا وقت این چندرا کے فلمی سفر کے لئے برا ثابت ہوا۔ ان کی حملہ، يگاندھر، تیجسوني، بے قابو، وجود، شکاری جیسی کئی فلمیں باکس آفس پر ناکام ہو گئیں۔ ۲۰۰۲ءمیں آئی فلم اسٹائل کی کامیابی کے بعد این چندرا ایک بار پھر سے اپنی کھوئی ہوئی شناخت بنانے میں کامیاب رہے۔ فلم اسٹائل سے پہلے این چندرا سماجی موضوعات والی رومانوی فلمیں بنانے کے لیے مشہور تھے لیکن اس بار انہوں نے فلم میں مزاحیہ پہلو کو زیادہ ترجیح دی تھی۔ فلم میں انہوں نے ۲؍ نئے اداکار شرمن جوشی اور ساحل خان کو کام کرنے کا موقع دیا۔ دونوں ہی اداکار ان کی کسوٹی پر کھرے اترے اوراپنی زبردست مزاحیہ اداکاری سے شائقین کو لطف اندوز کیا۔ ۲۰۰۳ء میں این چندرا نے اپنی فلم اسٹائل کا سیکوئل ایکس کیوز می کے نام سے بنایا ،جس میں انہوں نے ایک بار پھر فلم میں شرمن جوشی اور ساحل خان کی سپر ہٹ جوڑی کو لیا۔ لیکن کمزور اسکرپٹ کی وجہ سے اس بار فلم باکس آفس پر پر ناکام ہو گئی۔ 

متعلقہ خبریں

This website uses cookie or similar technologies, to enhance your browsing experience and provide personalised recommendations. By continuing to use our website, you agree to our Privacy Policy and Cookie Policy. OK