اب شاہ رخ کی ’پٹھان ‘کوبائیکاٹ کا خطرہ

Updated: November 05, 2022, 1:14 PM IST | Agency | Mumbai

شاہ رخ خان نے اپنی۵۷؍ویں سالگرہ کے موقع پر اپنی آنے والی فلم پٹھان کا ٹیزر جاری کیا۔ اس فلم سے شاہ رخ طویل عرصے کے بعد ایک اہم اداکار کے طور پر بڑے پردے پر واپسی کرنے جا رہے ہیں۔

Picture .Picture:INN
علامتی تصویر ۔ تصویر:آئی این این

شاہ رخ خان نے اپنی۵۷؍ویں سالگرہ کے موقع پر اپنی آنے والی فلم پٹھان کا ٹیزر جاری کیا۔ اس فلم سے شاہ رخ طویل عرصے کے بعد ایک اہم اداکار کے طور پر بڑے پردے پر واپسی کرنے جا رہے ہیں۔ یہی وجہ ہے کہ شاہ رخ کے مداح پٹھان کو لے کر کافی پرجوش ہیں لیکن اس دوران کئی ایسے لوگ ہیں جنہیں فلم کا ٹیزر پسند نہیں آیا۔ ایسے میں لال سنگھ چڈھا، رکشا بندھن اور برہماستر کی طرح پٹھانوں کا بائیکاٹ کرنے کا مطالبہ بھی شروع ہو گیا ہے۔بائیکاٹ بالی ووڈ ٹیزر ریلیز کے بعد سے ٹویٹر پر ٹرینڈ کر رہا ہے۔ بہت سے لوگوں نے پٹھان کے ٹیزر کو وار اینڈ مارولز کی کاپی قرار دیا ہے۔ ایسے میں ریلیز سے قبل ہی شاہ رخ کی فلم بائیکاٹ ٹرینڈ کی لہروں میں پھنستی دکھائی دے رہی ہے۔

متعلقہ خبریں

This website uses cookie or similar technologies, to enhance your browsing experience and provide personalised recommendations. By continuing to use our website, you agree to our Privacy Policy and Cookie Policy. OK