بنگلہ دیش نے ہندوستان سے پولٹری مصنوعات کی درآمد پر پابندی عائد کردی

Updated: January 15, 2021, 7:16 PM IST | Agency | Dhaka

بنگلہ دیش نے ہندوستان کی مختلف ریاستوں میں برڈ فلو کے پھیلنے کے سبب احتیاطی تدابیر اختیار کرتے ہوئے مرغ اور انڈوں سمیت ہر قسم کے پولٹری مصنوعات کی درآمد پر پابندی عائد کردی ہے۔

Poultry Farm - Pic : INN
پولٹری فارم ۔ تصویر : آئی این این

بنگلہ دیش نے ہندوستان کی مختلف ریاستوں میں برڈ فلو کے پھیلنے کے سبب احتیاطی تدابیر اختیار کرتے ہوئے مرغ اور انڈوں سمیت ہر قسم کے پولٹری مصنوعات کی درآمد پر پابندی عائد کردی ہے۔
بنگلہ دیش کے سرحدی اضلاع کی انتظامیہ کو ایک مراسلہ جاری  کرکے پولٹری پرندوں  کے غیر قانونی داخلے پر پابندی کے لئے کیا گیا ہے۔
بنگلہ دیش کی وزارت فشریز اور مویشی کے سکریٹری رونق محمود نے کہا ، "یہ احتیاطی تدابیر ہیں ، اگرچہ اب تک ملک کے کسی بھی ضلع میں برڈ فلو کے کوئی واقعات کی اطلاع نہیں ملی ہے۔"
کچھ ہفتوں قبل ہندوستان میں برڈ فلو کا معاملہ سامنے آیا تھا۔ تازہ ترین خبر کے مطابق ہندوستان کی کم از کم ۱۰؍ ریاستوں میں برڈ فلو پھیل گیا ہے۔ اس کی وجہ سے ، مختلف ریاستوں میں پہلے ہی الرٹ جاری کردیئے گئے ہیں۔ برڈ فلو کی وجہ سے ہزاروں مرغیاں اور مرغیاں بھی ہلاک ہوچکی ہیں۔
محمود نے کہا کہ ان تمام چیزوں کے مدنظر  بنگلہ دیش میں احتیاطی تدابیر اختیار کرنے کا فیصلہ کیا گیا ہے۔ انہوں نے کہا کہ جب تک صورتحال معمول نہیں ہوجاتی بنگلہ دیش میں پولٹری اور پولٹری مصنوعات کی درآمد پر پابندی برقرار رہے گی۔
الزامات ہیں کہ بطخ ، مرغی ، انڈے ، چوزے اور پرندے ہندوستان سے بنگلہ دیش اسمگل کیے جاتے ہیں۔ حکام کا کہنا ہے کہ سرحد پر نگرانی بڑھانے کے لئے وزارت داخلہ امور کو ایک خط بھی ارسال کیا گیا ہے۔
بنگلہ دیش میں پولٹری مارکیٹ پر تقریبا ۸۰؍ فیصد غیر ملکی مرغیوں کا قبضہ ہے۔ انڈا منڈی کا تقریبا ۸۰؍  فیصد غیر ملکی پولٹری فارموں سے آتا ہے۔ بنگلہ دیش میں پولٹری فارموں کی تعداد ۶۰؍ ہزار سے زیادہ ہے۔

bangladesh Tags

متعلقہ خبریں

This website uses cookie or similar technologies, to enhance your browsing experience and provide personalised recommendations. By continuing to use our website, you agree to our Privacy Policy and Cookie Policy. OK