رنجی ٹرافی : دہلی کے خلاف راجستھان کو فالوآن کا خطرہ

Updated: February 14, 2020, 10:56 AM IST | Agency | New Delhi

مڈل آرڈر کے بلے بازوں شتج شرما (۱۰۳) اور کنور بدھوڑی (۱۱۱) کی شاندار سنچریوں اور ان کے درمیان ساتویں وکٹ کیلئے ۱۹۶؍ رنوں کی زبردست شراکت کی بدولت دہلی نے راجستھان کے خلاف یہاں ارون جیٹلی اسٹیڈیم میں رنجی ٹرافی گروپ اے اور بی مقابلے کے دوسرے دن جمعرات کو ۶۲۳؍رنوں کا پهاڑ کھڑا کردیا۔

رنجی ٹرافی ۲۰۲۰ ۔ تصویر : آئی این این
رنجی ٹرافی ۲۰۲۰ ۔ تصویر : آئی این این

 نئی دہلی : مڈل آرڈر کے بلے بازوں شتج شرما (۱۰۳) اور کنور بدھوڑی (۱۱۱) کی شاندار سنچریوں اور ان کے درمیان ساتویں وکٹ کیلئے ۱۹۶؍ رنوں کی زبردست شراکت کی بدولت  دہلی نے راجستھان کے خلاف یہاں ارون جیٹلی اسٹیڈیم میں رنجی ٹرافی گروپ اے اور بی مقابلے کے دوسرے دن جمعرات کو ۶۲۳؍رنوں کا پهاڑ کھڑا کردیا۔دہلی نے ۶؍ وکٹ پر ۳۸۹؍ رنوں سے آگے کھیلنا شروع کیا اور اس کی پہلی اننگز ۶۲۳؍  رنوں پر مکمل  ہوئی۔ راجستھان نے اس کے جواب میں دن کا کھیل ختم ہونے تک ۴؍ وکٹوں کے نقصان پر ۱۱۵؍رن بنا لئے ہیں اور اس پر فالو آن کا خطرہ منڈلا رہا ہے۔ راجستھان اب دہلی کے اسکور سے۵۰۸؍رن پیچھے ہے۔
 صبح شتج شرما نے ۱۱؍ اور کنور بدھوڑی نے۱۲؍ رنوں سے اپنی اننگز کو آگے بڑھایا۔ بدھوڑی ساتویں بلے باز کے طور پر ٹیم کے ۵۶۸؍  کے اسکور پر آؤٹ ہوئے۔ بدھوڑی نے ۱۳۵؍ گیندوں پر ۱۱۱؍ رنوں کی اننگز میں۱۲؍ چوکے اور ۲؍ چھکے لگائے۔ شتج نویں  بلے باز کے طور پر ٹیم کے ۶۱۸؍کے اسکور پر آؤٹ ہوئے۔ شتج نے ۲۱۲؍گیندوں پر ۱۰۳؍ رنوں میں ۱۲؍چوکے اور ایک چھکا لگایا۔اس سے پہلے دہلی کی اننگز میں اوپنر  هیتن دلال نے ۱۰۲؍، جونٹي سدھو نے ۹۲؍ اور ہمت سنگھ نے ۹۰؍رن بنائے تھے۔ نویں نمبر کے بلے باز شوم شرما نے ۲۹؍رن بنائے۔
 راجستھان کی جانب سے راہل چاهر نے ۳۲؍اوور میں ۱۶۱؍ رن دے کر سب سے زیادہ ۵؍ وکٹ لئے۔ آج گرنے والے دہلی کے چاروں وکٹ چاهر کے حصے میں گئے۔ تنویر الحق نے ۱۲۲؍رن پر ۲؍ وکٹ لئے جبکہ انكت چودھری، مہی پال لومرور اور کپتان اشوک مناريا کو ایک ایک وکٹ ملا۔اسٹمپ تک راجستھان نے رام نواس گولاڈا (۸)، منندر نریندر سنگھ (۲۱)، مہی پال لومرور (۱۸) اور یش کوٹھاری (صفر) کے وکٹ گنوا دئیے۔ کپتان اشوک مناريا ۳۸؍ اور راجیش بشنوئی ۲۳؍رن بناكر کریز پر ہیں۔ دہلی کے لئے سمرنجيت سنگھ، کنور بدھوڑی، شوم شرما اور شوانك وششٹھ نے ایک ایک وکٹ لیا ہے۔
ہماچل کے سامنے یوپی کا فلاپ شو
 لکھنؤ: رشی دھون (۳۲؍ رن پر۵؍ وکٹ) اور شان ارورہ (۳۴؍ رن پر ۳؍ وکٹ) کی خطرناک گیند بازی کی بدولت ہماچل پردیش نے رنجی ٹرافی ایلیٹ گروپ اے بی مقابلے کے دوسرے دن جمعرات کو اترپردیش کی پہلی اننگز کو صرف ۱۱۹؍رن پر ڈھیر کر کے نہ صرف ۱۰۱؍رن کی برتری حاصل کی بلکہ دوسری اننگز میں ۳؍ وکٹ پر ۱۸۲؍رن بناکر میچ پر اپنی گرفت مضبوط کرلی ۔ اٹل بہاری واجپئی اكانا اسٹیڈیم پر دن کا کھیل ختم ہونے کے وقت ہماچل کے آکاش وششٹھ ۵۱؍ اور انکت كلسي ۱۶؍رن بنا کر کریز پر ڈٹے ہوئے تھے۔ ہماچل نے پہلی اننگز میں ۲۲۰؍ رن بنائے تھے۔

متعلقہ خبریں

This website uses cookie or similar technologies, to enhance your browsing experience and provide personalised recommendations. By continuing to use our website, you agree to our Privacy Policy and Cookie Policy. OK