نئے ستارے

اپریل فون بنایا

ایک لڑکے کی کہانی جو اس حد تک شرارتی تھا کہ آس پاس کے گھروں میں بے بنیاد باتیں کہہ کر لوگوں کے ہوش اڑا دیتا تھامگر ایک دن ایسا آیا جب اُسے اپنےتیر کا خود نشانہ بننا پڑا۔ یہ کہانی پڑھئے، جس میں یہ سبق ہے کہ غلط سلط باتیں نہیں پھیلانی چاہئے۔

April 04, 2020, 7:06 am IST

اپریل فون بنایا

کالا آم

آم کا گھنا درخت ’’کالا آم‘ ‘کے نام سے مشہور تھا۔ گاؤں والے کہتے تھے کہ اس درخت کے تنے میں ایک بہت پرانے کالے ناگ کا قیام ہے لیکن تعجب گاؤں والوں کو اس بات پر تھا کہ اس نے کسی انسان کو نہیں ستایا، چونکہ وہ آم کے درخت میں برسوں سے رہ رہا تھا اور گاؤں والے اسے اس درخت میں بارہا دیکھ چکے تھے اس لئے ’’کالا آم‘‘ سے اس درخت کو منسوب کر دیا۔

March 28, 2020, 9:20 am IST

کالا آم

بہادر بچے

حنیف ہمیں چھوڑ کر تہہ خانے سے چلا گیا۔ تھوڑی دیر بعد آیا، تو اس کے ہاتھ میں ایک لوہے کا شکنجہ تھا۔ اس کے دو سرے دوست نے ہمارے ہاتھ پاؤں شکنجے میں زور سے کسے تو ہماری حالت غیر ہوگئی اور ہم شدید تکلیف سے بے ہوش ہوگئے۔

March 21, 2020, 12:01 pm IST

بہادر بچے
This website uses cookie or similar technologies, to enhance your browsing experience and provide personalised recommendations. By continuing to use our website, you agree to our Privacy Policy and Cookie Policy. OK