نقطہ نظر

ٹیکس میں کمی سے معیشت مستحکم نہیں ہوگی

مرکزی حکومت کی جانب سے پیش کئے جانے والے بجٹ سے معیشت کو مزید نقصان پہنچنے کا خدشہ ہے۔اس میں کئی باتیں ایسی ہیں جن پر اگر عمل کیا گیا تو معیشت مستحکم ہونے کے بجائے مزید کمزور ہوجائے گی اور عام شہریوں کی جیب پر بوجھ بڑھ جائے گا۔

February 10, 2020, 3:42 pm IST

ٹیکس میں کمی سے معیشت مستحکم نہیں ہوگی

سپریم کورٹ کی ترجیحات اور فراہمی انصاف کا تقاضا

ہمارا سپریم کورٹ اُس بچے کے معاملے پر ازخود سماعت چاہتا ہے جو شاہین باغ آنے کے بعد (غالباً ٹھنڈ کے سبب)، ماں کی آغوش سے موت کی آغوش میں پہنچ گیا۔ کورٹ ۱۰؍ فروری کو علاحدہ سے شاہین باغ کے مظاہرہ کے سبب ٹریفک کی دشواریوں کے معاملے کی سماعت بھی کررہا ہے۔ مگر کورٹ نے اُن ۲۵؍ مظاہرین کی ہلاکت کی سماعت کو ترجیح نہیں دی جو یوپی میں فوت ہوئے اور جن کی موت کو پولیس کے ذریعہ ہونے والے قتل کا نام دیا جاسکتا ہے۔ سپریم کورٹ نے اب تک اُس معاملے کی شنوائی بھی شروع نہیں کی ہے جس میں سی اے اے کے خلاف مظاہرہ کرنے والوں کی املاک ضبط کرنے کے نوٹس جاری کئے گئے ہیں۔

February 09, 2020, 2:06 pm IST

سپریم کورٹ کی ترجیحات اور فراہمی انصاف کا تقاضا

ایک منظر کے عقب میں ہیں بہت سے منظر

ملک بھر میں جاری احتجاج یقیناً رنگ لائے گا اور مظاہرین عظیم الشان کامیابی سے ہمکنار ہونگے مگر وہ اب بھی کامیاب ہیں ۔ اُنہیں ایسی ایسی کامیابیاں ملی ہیں جنہیں بھلے ہی محسوس نہ کیا جارہا ہو مگریہ بڑی حوصلہ افزا اور خوش آئند ہیں۔

February 08, 2020, 9:17 am IST

ایک منظر کے عقب میں ہیں بہت سے منظر
This website uses cookie or similar technologies, to enhance your browsing experience and provide personalised recommendations. By continuing to use our website, you agree to our Privacy Policy and Cookie Policy. OK