اداکار وجےدیورا کونڈا کا راؤڈی کلب زوروں پر

Updated: September 16, 2020, 1:08 PM IST | Agency | Mumbai

اداکار وجےدیوراکونڈا نے راؤڈی کلب کے نام سے اپنے ملبوسات کا برانڈ شروع کیا ہے۔ انہوں نے حال ہی میں الو ارجن کو کچھ تحائف بھی دیئے تھے جس کی تصویر انہوں نے اپنے انسٹاگرام پر شیئر کی۔

Vijay Devarakonda. Picture:INN
وجےدیورا کونڈا ۔ تصویر: آئی این این

اداکار وجےدیوراکونڈا نے راؤڈی کلب کے نام سے اپنے ملبوسات کا برانڈ شروع کیا ہے۔ انہوں نے حال ہی میں الو ارجن کو کچھ تحائف بھی دیئے تھے  جس کی تصویر انہوں نے اپنے انسٹاگرام پر شیئر کی۔  اب وجے نے اپنے انسٹاگرام پیج پر ایک  فوٹو شیئر کیا ہے اور اس تصویر کو حیدرآباد میں کلک کیا گیاہے۔ اداکار وجے  دیوراکونڈا کے راؤڈی برانڈ کے لباس عام لوگوں میں بہت مقبول ہوچکے ہیں اور اب وجے نے اپنا بالکل نیا اسپورٹ ویئر پہن رکھا ہے۔ انہوں نے اپنے دوستوں کے ساتھ تصویر پوسٹ کی ہے جس میں راؤڈی برانڈ کے کپڑوں میں پوزدیئے گئے  ہیں۔وجے نے اس تصویر میں آدھے پونی ٹیل میں اپنے بالوں کو بنایاہے۔ انہوں نے اس تصویر کو کیپشن دیتے ہوئے کہا’’اچھا وقت اور زبردست کپڑے۔ دنیا میں کہیں بھی نہیں - دوسرا کلب!  ڈی جی اے ایف کوورڈز۔‘‘تصویر  میں وجے  دیوراکونڈا  بے ساختہ ہنس  رہے ہیں۔ یہ ان  تصاویر میں سے ایک ہے  جسے ان کے مداحوں نے بہت پسند کیا ہے۔  مجموعی طور پر یہ تصویر بہت اچھی ہے اور اس تصویر میں آنند دیوارکونڈا ہاتھ میں ٹھنڈے مشروب لے کر خوش  نظر آرہے ہیں۔

متعلقہ خبریں

This website uses cookie or similar technologies, to enhance your browsing experience and provide personalised recommendations. By continuing to use our website, you agree to our Privacy Policy and Cookie Policy. OK