• Sat, 24 February, 2024
  • EPAPER

Inquilab Logo

نوواک جوکووچ کا نیا ریکارڈ،۸؍ویں مرتبہ ٹاپ رینکنگ پر قبضہ کر لیا

Updated: November 14, 2023, 10:20 AM IST

نوواک جوکووچ نے اپنا ریکارڈ مضبوط کیا ہے اور اے ٹی پی فائنل میں ہولگر رونے کو شکست دے کر۸؍ویں بار نمبر وَن رینکنگ حاصل کی ہے۔

Novak Djokovic
نوواک جوکووچ

نوواک جوکووچ نے اپنا ریکارڈ مضبوط کیا ہے اور اے ٹی پی فائنل میں ہولگر رونے کو شکست دے کر۸؍ویں بار نمبر وَن  رینکنگ حاصل کی ہے۔ اس ٹورنامنٹ کے بعد نوواک جوکووچ۴۰۰؍ہفتوں تک ٹاپ پلیئر بن جائیں گے۔۲۴؍ بار کے گرینڈ سلیم چمپئن  نوواک جوکووچ نے اپنا ریکارڈ مضبوط کیا ہے اور اے ٹی پی فائنل میں ہولگر رونے کو شکست دے کر۸؍ویں بار نمبر وَن  رینکنگ حاصل کر لی ہے۔ اس ٹورنامنٹ کے بعد نوواک جوکووچ۴۰۰؍ہفتوں تک ٹاپ پلیئر بن جائیں گے۔ سال کے آخر میں نمبر  وَن  کا مقام حاصل کرنے کے بعد نوواک جوکووچ ۲۰؍ نومبر سے شروع ہونے والی اے ٹی پی رینکنگ میں اپنے ریکارڈ ۴۰۰؍ ویں ہفتے سے لطف اندوز ہوں گے۔ انہوں نے۲۰۲۳ء میں ٹاپ پوزیشن پر۲۵؍ ہفتے گزارے ہیں۔
  جوکووچ نے۲۰۲۳ء کے سیزن کے دوران اسپین کے۲۰؍ سالہ کارلوس الکاراز کے ساتھ سنسنی خیز مقابلے کے بعد دوبارہ ٹاپ پوزیشن حاصل کی۔ اس سال اے ٹی پی رینکنگ میں نمبر وَن  کی لڑائی میں ان دونوں کھلاڑیوں کے درمیان سخت مقابلہ تھا۔ جوکووچ نے سال کے آخر میں نمبر حاصل کرنے والے سب سے زیادہ عمر کے کھلاڑی کے طور پر اپنے ریکارڈ کو مزید مستحکم کیا۔
ریکارڈ اور مضبوط ہوا
 دو سال قبل وہ۳۴؍ سال کی عمر میں ایک سیزن کو ٹاپ پر ختم کرنے والے سب سے معمر کھلاڑی تھے اور اب انہوں نے ۳۶؍ سال کی عمر میں یہ کارنامہ دہراتے ہوئے اپنا ریکارڈ مضبوط کر لیا ہے۔ ۲۰۲۳ء میں اب تک ۶؍ ٹائٹل جیتنے والے، وہ اے ٹی پی ٹور پر سب سے زیادہ جیت کے لئے الکاراز کے ساتھ برابر ہیں۔ جوکووچ نے سیزن کے ۴؍ بڑے ٹائٹلز میں سے ۳، آسٹریلین اوپن،  رولاگیرو اور یو ایس اوپن جیتے۔
کریئر میں چوتھی بار ایک سال میں ۳؍سلیم
 جوکووچ، جو اب۲۴؍ مرتبہ کے بڑے چمپئن ہیں، نے اپنے کریئر میں چوتھی بار ایک سال میں ۳؍ سلیم جیتے ہیں۔ اس سے قبل یہ ریکارڈ ان کے نام ۲۰۱۱ء،۲۰۱۵ء اور۲۰۲۱ء میں تھا۔۳۶؍سالہ نوجوان نے سنسناٹی اور پیرس میں جیت کے ساتھ اپنے مجموعہ میں ۲؍ مزید اے ٹی پی ماسٹرس۱۰۰۰؍ ٹرافیزشامل کی ہیں۔

متعلقہ خبریں

This website uses cookie or similar technologies, to enhance your browsing experience and provide personalised recommendations. By continuing to use our website, you agree to our Privacy Policy and Cookie Policy. OK