Inquilab Logo

حکومت کا اُرد اور تور دال کے ایم ایس پی میں ۱۰؍ فیصد تک اضافہ کرنے کا امکان

Updated: June 19, 2024, 12:47 PM IST | New Delhi

حکومت کسانوں کو تحفہ دینے کی تیاری کر رہی ہے۔ کابینہ ایک ہفتے میں اس کی منظوری دے سکتی ہے۔

government is trying to increase the production of pulses. Photo: INN.
حکومت دالوں کی پیداوار بڑھانے کی کوشش کررہی ہے۔ تصویر: آئی این این۔

دالوں کی پیداوار بڑھانے کےلئے حکومت اُرد اور تور کی دال کی ایم ایس پی میں ۱۰؍ فیصد تک اضافہ کر سکتی ہے۔ ذرائع کے مطابق حکومت سویا بین اور سورج مکھی کے تیل کی ایم ایس پی میں بھی۵؍ سے۷؍ فیصد اضافہ کر سکتی ہے۔ کابینہ ایک ہفتے میں اس کی منظوری دے سکتی ہے۔ یہ مکمل خبر بتاتے ہوئے سی این بی سی آوازکے اسیم منچندا نے کہا کہ حکومت کسانوں کو تحفہ دینے کی تیاری کر رہی ہے۔ ذرائع سے موصولہ اطلاعات کے مطابق تور (ارہر) اور اُرد کے ایم ایس پی میں ۱۰؍ فیصد اضافہ ہو سکتا ہے۔ اس کی منظوری رواں ہفتے ہونے والے کابینہ اجلاس میں ممکن ہے۔ 
ذرائع کے مطابق سویا بین اور سورج مکھی کے تیل کی ایم ایس پی میں بھی۵؍ سے۷؍ فیصد اضافہ ہوسکتا ہے۔ اس کے ساتھ ہی دھان کی ایم ایس پی میں ۴۔ ۵؍ فیصد کا اضافہ ہو سکتا ہے۔ حکومت اس سال بونس کا اعلان بھی کر سکتی ہے۔ ذرائع کے مطابق سی پیک نے اپنی سفارشات حکومت کو بھجوا دی ہیں۔ آپ کو بتاتے چلیں کہ حکومت دھان سمیت۱۴؍ فصلوں کے ایم ایس پی کا فیصلہ کرتی ہے۔ 
ذرائع کا کہنا ہے کہ دھان کی ایم ایس پی ۴۔ ۵؍ فیصد، مونگ کی دال کی ایم ایس پی ۵؍ فیصد، سویا بین کی ایم ایس پی۵۔ ۷؍ فیصد، سورج مکھی کے تیل کی ایم ایس پی۵۔ ۷؍ فیصد، تور دال کی ایم ایس پی۸۔ ۱۰؍ فیصد اور ایم ایس پی ہے۔ ارد کی دال میں ۸۔ ۱۰؍فیصد اضافہ ہو سکتا ہے۔ دوسری جانب مانسون کی خراب پیش رفت کے پیش نظر سویابین کے حوالے سے تشویش پائی جاتی ہے۔ ایس او پی اے کے ڈی این پاٹھک کا کہنا ہے کہ سویا بین کی بوائی میں تاخیر ہو سکتی ہے۔ تاہم، سویا بین کے بیجوں کے خریداروں کی کمی بیج کی دستیابی پر تشویش کا باعث نہیں ہے۔ ملک میں ۱۲۔ ۱۳؍لاکھ ٹن کا کیری اوور اسٹاک ہے۔ جون میں بارش نہ ہونے کی پیشگوئی، جولائی میں مانسون بہتر رہے گا۔ مانسون کی بات کریں تو جون کے مہینے میں بارش کی کمی ہو سکتی ہے، جولائی کے دوسرے نصف میں تھوڑی پریشانی کی صورتحال برقرار رہے گی، ستمبر اور اکتوبر میں بھی مانسون بہتر رہے گا۔ دہلی میں ۲۷۔ ۲۸؍ جون کو بارش کا امکان ہے۔ اسکائی میٹ کے وی پی (میٹرولوجی اینڈ کلائمیٹ چینج) مہیش پلاوت کا کہنا ہے کہ مانسون اب یہاں سے چلنا شروع ہو جائے گا۔ ۱۹؍ جون سے کچھ علاقوں میں اچھی بارش کے اشارے ہیں۔ دہلی میں ۲۷۔ ۲۸؍ جون کو بارش کا امکان ہے۔ کچھ علاقوں میں ۲۳؍ سے۲۴؍ جون تک بارش ہوگی۔ جون میں بارش کی کمی ہو سکتی ہے۔ جولائی کے دوسرے نصف میں حالات ٹھیک رہیں گے۔ مانسون ستمبر اور اکتوبر میں بھی بہتر رہے گا۔ کیرالہ میں بارش میں بہتری دیکھنا مشکل ہے۔ مہاراشٹر کے مراٹھواڑہ اور ودربھ میں اچھی بارش ہوگی۔ گجرات اور مشرقی راجستھان میں اچھے مانسون کی توقع ہے۔ 

متعلقہ خبریں

This website uses cookie or similar technologies, to enhance your browsing experience and provide personalised recommendations. By continuing to use our website, you agree to our Privacy Policy and Cookie Policy. OK