ملائکہ اروڑا نے تصویر شیئر کرکے گھر سے کام کی تیاری کا اعلان کیا

Updated: April 16, 2021, 11:39 AM IST | Agency | Mumbai

کوروناوائرس کی دوسری لہر ملک میں تیزی سے پھیل رہی ہے اور مہاراشٹر میں اس کا سب سے زیادہ اثر نظر آرہاہے۔ ریاست میں کورونا کے روزانہ ہزاروں کیس رپورٹ ہورہے ہیں۔

Malaika Arora. Picture:INN
ملائکہ اروڑا۔تصویر :آئی این این

 کوروناوائرس کی دوسری لہر ملک میں تیزی سے پھیل رہی ہے اور مہاراشٹر میں اس کا سب سے زیادہ اثر نظر آرہاہے۔ ریاست میں کورونا کے روزانہ ہزاروں کیس رپورٹ ہورہے ہیں۔ اس کی وجہ سے ، مہاراشٹرا کی حکومت نےریاست میں لاک ڈاؤن جیسی پابندیاں عائد کردی ہیں۔ریاست میں فلم ، ٹی وی ، ویب سیریز اور اشتہارات کی شوٹنگ بھی بند کردی گئی ہے۔ بالی ووڈ کی مشہور شخصیات نے گھر سے ہی کام کی تیاری شروع کردی ہے۔ اداکارہ ملائکہ اروڑا نے اپنی ایک تصویر سوشل میڈیا پر شیئر کی ہے اورورک فرام ہوم (گھر سے کام) کرنے کی بات کی ہے۔ملائکہ اروڑانے بدھ کے روز اپنے انسٹاگرام اکاؤنٹ پر اپنی تصویر شیئر کی۔ اس میں ، انہوں نے چشمہ پہن رکھا ہے اور اپنے فون کو بہت احتیاط سے دیکھ رہی ہیں۔ ملائیکہ اروڑا نے اپنی تصویر شیئر کرتے ہوئے لکھا ’گھر سے کام کرنے کیلئےتیار ہوجائیں۔‘واضح رہے کہ منگل کے روز ، مہاراشٹرکے وزیر اعلیٰ ادھو ٹھاکرے نے کورونا وائرس کے بڑھتے ہوئے معاملات کے پیش نظر۳۰؍ اپریل تک لاک ڈاؤن جیسی پابندیاں عائدکردی ہے۔ اس دوران صرف ضروری خدمات کی اجازت ہوگی۔ تاہم ، اس میں فلم اور ٹی وی انڈسٹری شامل نہیں ہے۔ جس کی وجہ سے ریاست نے اگلے۱۵؍دن تک فلم ، ٹی وی ، ویب سیریز اور اشتہار کی شوٹنگ بھی بند کردی ہے۔ اس کے علاوہ تھیٹر بھی بند رہیں گے۔

متعلقہ خبریں

This website uses cookie or similar technologies, to enhance your browsing experience and provide personalised recommendations. By continuing to use our website, you agree to our Privacy Policy and Cookie Policy. OK