Inquilab Logo

ٹرکی سینٹرل:اندھیری میں انڈین اورٹرکش پکوانوں کا فیوژن

Updated: June 09, 2023, 12:41 PM IST | Shahebaz Khan | Mumbai

ترکی مصنوعات سے مزین اس ریستوراں میں ویج اور نوابی پکوان بھی پیش کئے جاتے ہیں، خالص ٹرکش ڈشیز آزمانے کیلئے یہ اچھا متبادل ہے

To attract customers, Turki Central is modeled after Turki architecture. Image: inquilab
گاہکوں کو متوجہ کرنے کیلئے ٹرکی سینٹرل کوترکی طرز تعمیرکا نمونہ بنایا گیا ہے۔ تصویر: انقلاب

شہر و مضافات میں ترکی پکوانوں والے متعدد ہوٹل اور ریستوراں ہیں لیکن چند ہی ایسے ہیں جہاں درست ترکیب سےترکی پکوان بنائے جاتےہیں۔ ان ریستورانوں میں ایک ’’ٹرکی سینٹرل‘‘ ہے۔گزشتہ ۲؍ برسوں میں اپنے لذیذ اور خوشبودار پکوانوں کے سبب یہ ریستوراں اندھیری ہی نہیں آس پاس کے علاقوں میںبھی کافی شہرت حاصل کرچکا ہے۔ وسئی ویرار کے علاوہ پونے سے بھی لوگ اس ایک منزلہ ریستوراں میں ترکی، نوابی اور ہندوستانی پکوانوں کا لطف اٹھانےآتےہیں۔ یہاں کی خاص بات یہ ہے کہ نوابی اور ہندوستانی پکوانوں میں بھی ترکش ذائقہ کی آمیزش ہوتی ہے۔ 
 ٹرکی سینٹرل میں عربی اور ترکی مصنوعات اور نوادرات سجائی گئی ہیں۔ زرد، نیلا ، سیاہ اور سنہری رنگ ریستوراں کو جاذبیت بخشتا ہے۔ جن برتنوںمیں کھانا پیش کیاجاتا ہے، وہ ترکی طرز کے ہوتے ہیں۔ اسی طرح کھاناکھانے کے بعد اگر آپ ’’ویٹ ٹشو‘‘استعمال نہیں کرنا چاہتے تو ویٹر صراحی سے آپ کے ہاتھ دھلاتا ہے۔


 یہاں ویج پکوان بھی بنائے جاتے ہیں اس لئے ویج کے شوقین بھی بلا جھجک ترکی اسٹائل میں بنے ویج پکوان کھاسکتے ہیں۔ ریستوراں کامینو۴؍ حصوں پرمشتمل ہے: ٹرکش، انڈین، نوابی اور ویج۔ ڈشیز کے نیچے چند سطور میں یہ بھی وضاحت کی جاتی ہے کہ پکوان کس طرح بنایا جائے گا اور اس میں کون کون سے اجزاء ڈالے جائیںگے لہٰذا اگر آپ ترکی پکوانوں کے نام نہیں جانتے اور انہیں آزمانا چاہتے ہیں تو وضاحت پڑھ کر آرڈرکرسکتے ہیں۔ مینو میں ڈیزرٹس، ماک ٹیلز اور مشروبات کے بھی کئی آپشن ہیں۔
انقلاب کا تجربہ


 ہم نے نان ویج آپشن سے ٹرکش اور نوابی پکوان آزمائےٹرکش مسالوں اور دہی میںمیرینیٹ کئے گئے چکن کے چھوٹےٹکڑوں کو کوئلوں پر بھوناجاتا ہے جس سے مرمرا استنبول تکہ کا ذائقہ دوبالا ہوجاتا ہے۔ اگر اسے کوئلے پر نہ بھوناگیا تو اس کا ذائقہ محسوس ہی نہیں ہوگا ۔ 
 چکن پیشاوری تکہ میں بون لیس چکن کو کریم اور سفید مکھن میں  میرینیٹ کیاجاتا ہے۔ دہی اورادرک کاپیسٹ لگا کر اسے تندورپر بھون کر زیرہ پاؤڈرکے ساتھ پیش کیاجاتاہے۔یہ خوشبودار پکوان جب ٹرے میں سجاکر میز تک پہنچایا جاتا ہے تو آس پاس کے متعدد گاہکوں کی نظریں اس کی طرف اٹھ جاتی ہیں۔جب ہماری میز پر پیشاوری تکہ پہنچا تو متعدد گاہکوں نے منیجرسے اسی پکوان کا تقاضا کیا۔
 چکن انقرہ تکہ کو لبنانی ساس میں بنایا جاتا ہے لیکن مرمرا استنبول تکہ اوراس میں فرق کرنا مشکل ہے۔ دونوں ایک جیسے محسوس ہوتے ہیں لیکن انہیں کھانے میں لطف آتا ہے۔
 بھاپ اُڑاتے مرغ موروکن سزلر کو گرم گرم ہی پیش کیاجاتا ہے۔ یہ ڈش گرم یا نیم گرم ہو تبھی کھائی جانی چاہئے۔ ٹھنڈا کرکے کھانے پر پکوان کا ذائقہ کم ہوجاتا ہے۔