• Thu, 29 February, 2024
  • EPAPER

Inquilab Logo

پہلی خواتین پریمیر لیگ میں غیرملکی ستارے چمکے

Updated: March 28, 2023, 11:04 AM IST | Mumbai

خواتین لیگ نے متاثر کن آغاز کیا اور ابھرتی ہوئی خواتین کرکٹرس کیلئےایک حوصلہ افزا نوٹ پر ختم ہوئی ۔ابھی بھی بہتری کی گنجائش ہے

photo;INN
تصویر :آئی این این

ویمنز پریمیر لیگ (ڈبلیو پی ایل) نے ایک متاثر کن آغاز کیا اور ہندوستان کی ابھرتی ہوئی خواتین کرکٹرس کیلئےایک حوصلہ افزا نوٹ پر ختم ہوا لیکن ایسا لگتا ہے کہ پہلے سیزن میں جلد بازی کے بعد اس میں بہتری کی کافی گنجائش ہے۔ ممبئی کے دو اسٹیڈیم میں کھیلے جانے والے ڈبلیو پی ایل میں دنیا کے چند بہترین کرکٹرس شامل تھے لیکن بائیں ہاتھ کے اسپنر ساعقہ اسحاق کے علاوہ اتنا مقامی ٹیلنٹ سامنے نہیں آیا جس کی توقع تھی۔
 ۵؍ ٹیموں کا مقابلہ اتوارکو ممبئی انڈینس کی کپتان ہرمن پریت کور کی قیادت کے ساتھ اختتام پذیر ہوا جب وہ فائنل میں آسٹریلیاکی عظیم میگ لیننگ کی قیادت والی ٹیم سے ٹائٹل جیتنے میں کامیاب رہیں۔ ٹورنامنٹ کے دوران کئی میچوں میں اسکور۲۰۰؍ رن سے اوپر تھے جبکہ باؤنڈری۴۲؍ سے۴۴؍ میٹر تک کم تھی۔ ممبئی کے ہیلی میتھیوز۱۶؍ وکٹوں کے ساتھ `پرپل کیپ  کے فاتح بن گئے، جن میں سے ۴؍ فائنل میں آئے۔ نیٹ سیور برنٹ `مجموعی طور پرٹاپ پر فارمر  رہے، انہوں نے۳۳۲؍ رن بنائے اور۱۰؍ وکٹلئے ۔
 ممبئی انڈینس کے اسحاق نے۱۵؍ وکٹ حاصل کئے جبکہ رائل چیلنجرز بنگلور کی شریانکا پاٹل اور کنیکا آہوجا نے بڑے اسٹیج پر اپنی شناخت بنائی لیکن ہندوستانی ڈومیسٹک سرکٹ اور دنیا کی بہترین ٹیموں کے درمیان فرق بالکل واضح تھا۔ ہرمن پریت نے اعتراف کیا کہ ہندوستانی کھلاڑیوں کو زیادہ کردار اور کھیلنے کے مواقع نہیں ملے لیکن انہوں نے ممبئی انڈینس کی امنجوت کور اور جینتیمانی کالیتا کی مثال  پیش کرتے ہوئے اپنی فیلڈنگ سے اپنی ٹیم میں اہمیت کا اضافہ کیا۔ہندوستانی کپتان نے یہ بھی امید ظاہر کی کہ نوجوان اور `ان کیپڈ ہندوستانی کھلاڑی اپنے تجربے سے سمجھدار ہوں گی۔ دہلی کے ہیڈ کوچ جوناتھن بٹی کا ہندوستانی نوجوانوں کیلئے دوسرے سیزن کیلئے اپنے کھیل اور فٹنیس پر کام کرنے کا پیغام ہے۔اسمرتی مندھانا کی قیادت میں  بنگلور کو لگاتار ۵؍ میچوں میں شکست کا منہ دیکھنا پڑا۔ 

متعلقہ خبریں

This website uses cookie or similar technologies, to enhance your browsing experience and provide personalised recommendations. By continuing to use our website, you agree to our Privacy Policy and Cookie Policy. OK