اداکار نانی نے جرسی میں شاہد کپور کی اداکاری کی پزیرائی کی

Updated: September 15, 2021, 1:02 PM IST | Agency | Mumbai

شاہد کپور ناظرین کی تفریح ​​کے لیے ہمیشہ طرح طرح کے کرداروں کے ساتھ آئے ہیں۔ ’جب وی میٹ‘ سے لے کر ’اڑتا پنجاب ‘تک ، اداکار کی فلموگرافی ایسے کرداروں سے بھری ہوئی ہے جو ایک دوسرے سے بہت مختلف ہیں۔

Actor Nani and Shahid Kapoor. Picture:INN
شاہد کپور اور جنوبی ہند کے اداکار نانی ۔ تصویر: آئی این این

شاہد کپور ناظرین کی تفریح ​​کے لیے ہمیشہ طرح طرح کے کرداروں کے ساتھ آئے ہیں۔ ’جب وی میٹ‘ سے لے کر ’اڑتا پنجاب ‘تک ، اداکار کی فلموگرافی ایسے کرداروں سے بھری ہوئی ہے جو ایک دوسرے سے بہت مختلف ہیں۔ اس کے بعد ان کی اسپورٹس ڈرامہ  فلم جس کا عنوان  ’جرسی ‘جو کہ اسی نام کی ایک تیلگو فلم کا ری میک ہے جس کی ہدایتکاری گوتم ٹنانوری نے کی ہے۔ یہ فلم ایک کرکٹر کی حقیقی مشکلات کے بارے میں ہے اور وہ مشکلات سے کیسے نپٹتا ہے اس بارے میں بتایا گیا ہے۔ حال ہی میں  اصل تیلگو ورژن میں مرکزی کردار ادا کرنے والے اداکار نانی نے ایک  اخبار  سے بات چیت کی اور انکشاف کیا کہ وہ ہندی ری میک کیلئےپرجوش ہیں اور اس دوران انہوں نے شاہد کی تعریف کی۔
 نانی نے انکشاف کیا کہ ڈائریکٹر نے نانی کو یہ کہہ کر تعجب میں ڈال دیا کہ وہ جرسی کے  ہندی ورژن کے کلائی میکس سے خوش ہیں۔ انہوں نے کہا ’’گوتم نے مجھے کچھ تصاویر دکھائیں  جس میں ڈائریکٹر نے بہت حوصلہ افزا پیغام دیا تھا۔ گوتم  وہ شخص  ہیں جو  بہت کم الفاظ بیان ہوتے ہیں۔  میں جا نتا ہوں لیکن ہر کوئی نہیں کہہ سکتا کہ جب انہیں کوئی چیز پسند آئے تو میں ان کے چہرے پر دیکھ سکتا ہوں۔ وہ زیادہ نہیں کہتے  لیکن جب گوتم نے مجھے بتایا کہ وہ ہندی ورژن کی تیاری سے کتنا خوش  ہیں ، میں پہلے ہی اندازہ لگا سکتا ہوں کہ یہ کتنی شاندار طریقے سے بنایا گیا ہوگا۔ اس سے ثابت ہوتا ہے کہ گوتم اور شاہدکپور نے مل کر ایک بہترین فلم بنائی ہے۔

متعلقہ خبریں

This website uses cookie or similar technologies, to enhance your browsing experience and provide personalised recommendations. By continuing to use our website, you agree to our Privacy Policy and Cookie Policy. OK