• Mon, 26 February, 2024
  • EPAPER

Inquilab Logo

یوٹیوب میں اسکرین شاٹ فیچر پیش کیا جائے گا

Updated: November 01, 2023, 12:39 PM IST | Inquilab News Network | Mumbai

یوٹیوب میں نئے بلٹ ان اسکرین شاٹ فیچر کی آزمائش کر رہی ہے۔بِیٹا ورژن میں آزمائشی مراحلے سے گزرنے والا یہ نیا فیچر گوگل کروم کے ویب ورژن میں جلد دستیاب ہوگا۔

Photo: INN
تصویر:آئی این این

یوٹیوب میں نئے بلٹ ان اسکرین شاٹ فیچر کی آزمائش کر رہی ہے۔بِیٹا ورژن میں آزمائشی مراحلے سے گزرنے والا یہ نیا فیچر گوگل کروم کے ویب ورژن میں جلد دستیاب ہوگا۔ گوگل کروم کی جانب سے حالیہ دنوں میں صارفین کے لیے آئی پی پروٹیکشن سمیت متعدد فیچرز متعارف کرائے جارہے ہیں۔ اسکرین شاٹ لینے کے لئے  صارف کو کروم پر یوٹیوب ویڈیو روکتے ہوئے ویڈیو پر دایاں کلک (رائٹ کلک) کرنا ہوگا۔ کلک کے بعد ایک ڈراپ ڈاؤن مینو ظاہر ہوگا جس میں ویڈیو کو بطور فریم محفوظ کرنے (سیو ویڈیو فریم ایز) کا آپشن سامنے آئے گا۔ اس آپشن پر کلک کرتے ہوئے تصویر کو پی این جی فارمیٹ پر محفوظ کیا جاسکے گا۔ یہ فیچر صارفین کو فون سے لیے جانے والے اسکرین شاٹ کی کاٹ چھانٹ کی جھنجھٹ سے بھی بچائے گا۔ کروم صارفین کیلئے اس فیچر کا اجراء جلد متوقع ہے۔ تاہم، کمپنی کی جانب سے کسی حتمی تاریخ کا اعلان نہیں کیا گیا ہے۔

متعلقہ خبریں

This website uses cookie or similar technologies, to enhance your browsing experience and provide personalised recommendations. By continuing to use our website, you agree to our Privacy Policy and Cookie Policy. OK