• Mon, 26 February, 2024
  • EPAPER

Inquilab Logo

اسٹاک مارکیٹ میں تیزی کا رجحان برقرار

Updated: December 01, 2023, 11:34 AM IST | Agency | Mumbai

شرح سود میں مثبت رجحان اور معیشت بحالی کے اشارےتیزی کی اہم وجہ۔

BSE Building. Photo: INN
بی ایس ای کی عمارت۔ تصویر : آئی این این

دنیا بھر میں شرح سود میں مثبت رجحان اور معیشت میں بحالی کے اشارے سے حوصلہ افزائی کرنے والے سرمایہ کار۱۸؍ گروپوں میں حصص خرید رہے ہیں جن میں صحت کی دیکھ بھال، صنعتی، کنزیومر ڈیوربل اور مقامی سطح پر ریئلٹی شامل ہے۔ بی ایس ای کا۳۰؍ حصص کا حساس انڈیکس سینسیکس۸۶ء۵۳؍ پوائنٹس کے اضافے سے۶۶۹۸۸ء۴۴؍ پوائنٹس اور نیشنل اسٹاک ایکسچینج (این ایس ای) نفٹی۳۶ء۵۵؍ پوائنٹس کے اضافے سے۲۰۱۳۳ء۱۵؍ پوائنٹس پر پہنچ گیا۔ بڑی کمپنیوں کی طرح درمیانی اور چھوٹی کمپنیوں میں بھی زبردست خریداری رہی۔ اس کی وجہ سے بی ایس ای مڈ کیپ۰ء۸۳؍ فیصد بڑھ کر۳۴۲۵۶ء۴۲؍پوائنٹس اور اسمال کیپ۰ء۹۶؍فیصد بڑھ کر۴۰؍ ہزار پوائنٹس کی نفسیاتی سطح کو عبور کر کے پہلی بار۴۰۳۷۱ء۶۱؍ پوائنٹس پر پہنچ گیا۔
 اس عرصے کے دوران بی ایس ای میں مجموعی طور پر۳۸۵۷؍ کمپنیوں کے حصص کا کاروبار ہوا جن میں سے۱۸۹۸؍ کے حصص خریدے گئے۱۸۱۰؍ فروخت ہوئے جبکہ۱۴۹؍ میں کوئی تبدیلی نہیں ہوئی۔ اسی طرح۳۲؍ نفٹی کمپنیاں سبز جبکہ۱۷؍ سرخ رنگ میں جبکہ ایک کی قیمتیں مستحکم رہیں ۔
 بی ایس ای میں ۱۸؍ گروپس کے حصص منافع میں رہے۔ اس عرصے کے دوران، اشیاء۰ء۵۲، سی ڈی۰ء۷۷،توانائی ۰ء۵۱، ایف ایم سی جی۰ء۴۶، فائنانشیل سروسیز ۰ء۲۷، ہیلتھ کیئر۱ء۶۶، انڈسٹریل۱ء۴۸، آئی ٹی۰ء۰۱، ٹیلی کام۰ء۴۳، آٹو۰ء۴۹، کیپٹل۱ء۳۹، کیپٹل۱ء۱، میٹل۱ء۳۹، تیل اور گیس۱ء۱۲،پاور شیئرز ۰ء۱۷، ریئلٹی۱ء۵۲، ٹیک۰ء۱۷ اور سروسیز گروپ۰ء۲۰؍ فیصد مضبوط ہوئے۔
 بین الاقوامی سطح پر تیزی کا رجحان رہا۔ اس عرصے کے دوران برطانیہ کے ایف ٹی ایس ای میں ۰ء۳۵، جرمنی کے ڈیکس میں ۰ء۱۹، جاپان کے نکی میں ۰ء۵۰، ہانگ کانگ کے ہینگ سینگ میں ۰ء۲۹ اور چین کے شنگھائی کمپوزٹ میں ۰ء۲۶ فیصد اضافہ ہوا۔

متعلقہ خبریں

This website uses cookie or similar technologies, to enhance your browsing experience and provide personalised recommendations. By continuing to use our website, you agree to our Privacy Policy and Cookie Policy. OK