کووِڈ۱۹؍ بحران کے دوران ڈیجیٹل شاپنگ میں اضافہ

Updated: June 30, 2020, 8:58 AM IST | Agency | New Delhi

صارفین نےسب سے زیادہ موبائل فون، ملبوسات اورنان فوڈ جی پی سی کی آن لائن خریداری کی ہے

Online Shopping - PIC : INN
آن لائن شاپنگ ۔ تصویر : آئی این این

کورونا وائرس کی وباء کے دوران ڈیجیٹل شاپنگ کا رجحان بڑھا ہے۔ اس حوالے سے فیس بک انڈیا اور بوسٹن کنسلٹنگ گروپ نے تین نئی رپورٹس، موبائل فونز، ایپاریل(ملبوسات) اور کنزیومر پیکیجڈ گڈس (سی پی جی) جاری کرتے ہوئے دعویٰ کیا کہ کورونا وائرس وباء کی وجہ سے صارفین کی خریداری کے انداز میں تبدیلی آئی ہے۔  شہری صارفین میں ڈیجیٹل کے اثرات میں نمایاں اضافہ ہوا ہے، اس میں موبائل کے لئے ۷۰؍ فیصد، ملبوسات کیلئے ۵۵؍سے ۶۰؍ فیصد اور نان فوڈ سی پی جی زمرے میں۲۰؍سے ۲۵؍ فیصد اضافہ ہوا ہے۔
  تفصیلات کے مطابق یہ رپورٹس گزشتہ ماہ جاری کی گئی’ٹرن دی ٹائڈ’رپورٹ کی فالو اپ ہے۔ نئی  رپورٹ کے مطابق شہری صارفین میں ڈیجیٹل شاپنگ کےرجحان میں قابل ذکراضافہ ہوا ہے۔ ان میں موبائل فون کی خریداری کے لئے۷۰؍ فیصد، ملبوسات (ایپاریل) کے لئے۵۵؍سے ۶۰؍ فیصد اور نان فوڈ سی پی جی زمرے میں ۲۰؍ سے ۲۵؍ فیصد اضافہ ہوا ہے۔ ڈیجیٹل شاپنگ کے معاملے میں صارفین سب سے زیادہ ترجیح موبائل فون کی خریداری کو دے رہے ہیں۔ جس میں موبائل کے لئے شہری صارفین کا۷۰؍ فیصد کورونا بحران کے بعد ڈیجیٹل سے اثرانداز ہونے کی امید ہے۔ یہ پہلے ۵۵؍  سے ۶۰؍فیصد تھا۔ اس میں، اگلے دو سالوں میں موبائل فون کے لئے آن لائن شیئر تقریباً ۴۵؍  فیصد ہوسکتا ہے، اس سے پہلے کورونا بحران۳۸؍ فیصد تھا۔ توقع کی جارہی ہے کہ ڈیجیٹل طور پر متاثرہ شہری صارفین کے کھانے کی اقسام میں تقریباً۱ء۳؍ گنا اضافہ ہوگا۔ لاک ڈاؤن کے دوران آن لائن خریداروں میں۳۰؍فیصد سے زیادہ کا اضافہ ہوا ہے، جس میں سے۸۰؍ فیصد سے زائد اس کو جاری رکھنے کا ارادہ رکھتے ہیں۔ 
 اسی طرح، ملبوسات میں۵۵؍ سے۶۰؍ فیصد شہری صارفین ڈیجیٹل سے متاثر ہونے کا امکانات  ہیں اور تقریباً ۴۰؍ فیصد صارفین ملبوسات پر آن لائن اخراجات میں اضافہ کرنا چاہتے ہیں۔ اس کے ساتھ، تقریباً ۷۹؍ فیصد صارفین بغیر کام کے گھر کے نہیں نکلتے چاہتے ہیں، لہٰذا  آرام دہ اور پرسکون  طریقے سےلوگ  ملبوسات کی آن لائن خریداری کریں گے ۔

متعلقہ خبریں

This website uses cookie or similar technologies, to enhance your browsing experience and provide personalised recommendations. By continuing to use our website, you agree to our Privacy Policy and Cookie Policy. OK