اے ٹی کے پر دوسری جیت سے ٹاپ ۴؍ کے قریب بلاسٹرس

Updated: January 14, 2020, 2:05 PM IST | Agency | Kolkata

کیرالا بلاسٹرس نے وویکانند یووا بھارتی کریڑا گن (سالٹ لیک اسٹیڈیم) میں کھیلے جانےوالے اپنے۱۲؍ ویں دور کے مقابلے میں میزبان اور دو بار کے چمپئن اے ٹی کے کوصفر۔ایک سے شکست دے کر انڈین سپر لیگ (آئی ایس ایل)کے چھٹے سیزن کی پوائنٹس ٹیبل می چھٹا مقام حاصل کرلیا ہے۔

کیرالا بلاسٹر ۔ تصویر : پی ٹی آئی
کیرالا بلاسٹر ۔ تصویر : پی ٹی آئی

کیرالا بلاسٹرس نے وویکانند یووا بھارتی کریڑا گن (سالٹ لیک اسٹیڈیم) میں کھیلے جانےوالے اپنے۱۲؍ ویں دور کے مقابلے میں میزبان اور دو بار کے چمپئن اے ٹی کے کوصفر۔ایک سے شکست دے کر انڈین سپر لیگ (آئی ایس ایل)کے چھٹے سیزن کی پوائنٹس ٹیبل میںچھٹا مقام حاصل کرلیا ہے۔ اس سیزن میں بلاسٹرس کی اے ٹی کے پر یہ دوسری جیت ہے۔میچ کا واحد گول بلاسٹرس کے هريچر ن نے۷۰؍ ویں منٹ میں کیا۔ دونوں ٹیموں کا یہ ۱۲؍ واں میچ تھا۔ دو بار کی چمپئن اے ٹی کے کے پاس ٹاپ پر پہنچنے کا موقع تھا لیکن وہ اس میں کامیاب نہیں ہوپائی اور ۶؍ جیت، ۳؍ ڈرا اور۳؍ہار کے ساتھ کل۲۱؍ پوائنٹس لے کر ٹیبل میں اب بھی تیسرے نمبر پر ہے وہیں بلاسٹرس ۳؍ جیت، ۵؍ ڈرا اور۴؍ شکست سے ۱۴؍ پوائنٹس لے کر چھٹے مقام پر آ گئی ہے۔
 دلچسپ بات یہ ہے کہ بلاسٹرس نے اس سیزن کے پہلے ہی میچ میں اے ٹی کے کو ایک۔۲؍ سے شکست دی تھی لیکن اس کے بعد وہ فارم سے گمراہ ہو گئی تھی اور اے ٹی کے نے فارم حاصل کرتے ہوئے میچ در میچ خود کو مضبوط کیا اور ٹاپ ۴؍ میں مسلسل بنی رہی۔ اب مسلسل تیسری فتح کے ساتھ بلاسٹرس بھی ٹریک پر لوٹتی دکھائی دے رہی ہے۔پہلا ہاف بغیر گول کے برابری پر ختم ہوا۔ اے ٹی کے کے خلاف اپنے اچھے ریکارڈکی لاج رکھتے ہوئے بلاسٹرس نے اس ہاف میں۶۱؍ فیصد وقت تک گیند پر قبضہ برقرار رکھا لیکن وہ پوسٹ کو پار نہیں کر سکی۔ دوسری طرف ۲۰۱۳ءکے بعد پہلی بار بلاسٹرس کو شکست دینے اور اس سیزن کی پہلی شکست کا حساب برابر کرنے کیلئے بے چین اے ٹی کے نے بھی کچھ حملے کئے لیکن اسے بھی کامیابی نہیں ملی ہے۔
 اس ہاف میں ویسے شمارکے اعتبارسے بہت کم حملے ہوئے۔۲۸؍ ویں منٹ میں میسی باؤلي کا شاٹ ڈفلیکٹ ہوکر ضائع ہوگیا۔۳۴؍ ویں منٹ میں ماریو اركوئس کے ذریعے پربير داس کو کہنی مارنے کے بعد میچ نے رفتار پکڑی۔ اس کیلئے ماریو کو یلو کارڈ بھی ملا۔۳۵؍ویں منٹ میں اے ٹی کے کے رائے کرشنا نے اپنی ٹیم کو صفر۔ایک کی برتری دلا دی تھی لیکن بلاسٹرس کے کپتان باتھولومیو اوگبیچے نے گول لائن گیند کو کلیئر کر دیا۔۳۹؍ ویں منٹ میں اے ٹی کے کے جاوا ہرنانڈیز کو یلو کارڈ ملا۔ اسی طرح۴۲؍ ویں منٹ میں الماڈو سوسا پینا نے باکس کے ٹھیک باہر سے فری کک لی لیکن ان کی کوشش وائڈ گئی ۔دوسرے ہاف میں اے ٹی کے بال پزیشن بہتر نظر آئی۔۵۳؍ویں منٹ میں بلاسٹرس کے محمد راقب کو سنگین چوٹ لگی لیکن علاج کے بعد وہ میدان پر رہے۔ غلط فاؤل کے لئے بلونت سنگھ کو یلو کارڈ ہو جانا چاہئے تھا لیکن ریفری نے انہیں بخش دیا۔
  اگسٹن گارسیا باہر گئے اور جيوش رانے نے ان کی جگہ لی۔ اس کے علاوہ بلونت کی جگہ جسٹن میدان پر آئے۔ اے ٹی کے کو اس کا فائدہ نہیں ہوا کیونکہ مسلسل موقع تلاش کرنےوالی مہمان ٹیم نے بالآخر ۷۰؍ ویں منٹ میں گول کرتے ہوئے برتری لے لی۔ بلاسٹرس کیلئے یہ گول هاليچر نرزاری نے کیا۔ نرزاری کو دائیں پیر سے کمزور سمجھا جاتا ہے لیکن اس کھلاڑی نے ایک رائیٹ فٹر بلائنڈر کی مدد سے بلاسٹرس کو برتری دلائی۔ اسی طرح۸۱؍ ویں منٹ میں اوگبیچے کو چوٹ لگی لیکن وہ میدان پر رہنے میں کامیاب رہے۔۸۴؍ ویں منٹ میں نرزاری کو باہر جانا پڑا۔ پرشانت کے نے ان کی جگہ لی۔۸۵؍ ویں منٹ میں ارندم نے اركوئس کی ایک کوشش کو ناکام بنا یا اور اے ٹی کے کو میچ میں برقرار رکھا لیکن اس کے بعد دونوں ٹیموں کی جانب سے گول کرنے کی کوشش میں مسلسل فاؤل ہوئے لیکن اسکور وہی بنا رہا۔

متعلقہ خبریں

This website uses cookie or similar technologies, to enhance your browsing experience and provide personalised recommendations. By continuing to use our website, you agree to our Privacy Policy and Cookie Policy. OK