• Sat, 24 February, 2024
  • EPAPER

Inquilab Logo

آئی پی ایل :سن رائزرس حیدرآباد کیخلاف ممبئی انڈینس کو آج بڑی فتح درکار

Updated: May 21, 2023, 10:13 AM IST | Mumbai

ممبئی انڈینس کے پاس یہ آخری موقع ہے۔ شکست کی صورت میں روہت شرما کی ٹیم لیگ سے باہر ہوسکتی ہے

Rohit Sharma
روہت شرما

پانچ بار کی چمپئن ممبئی انڈینس کی نظریں اتوار کو سن رائزرس حیدرآباد کے خلاف ایک بڑی جیت پر ہوں گی تاکہ وہ پلے آف میں جگہ بنانے کی اپنی امیدوں کو مضبوط  کر سکے، جس سے وہ انڈین پریمیر لیگ (آئی پی ایل) میں سرفہرست رہے گی۔شکست پر ممبئی انڈینس کا سیزن کا آخری میچ بھی ہو سکتا ہے۔ سن رائزرس کی ٹیم پہلے ہی پلے آف کی دوڑ سے باہر ہے لیکن ممبئی کے پاس اب بھی ایک موقع ہے اور وہ اس کا فائدہ اٹھانے کیلئے بے چین ہے۔ممبئی نے اپنے ہوم گراؤنڈ وانکھیڑے اسٹیڈیم میں اچھا مظاہرہ کیا ہے۔ اس نے یہاں اب تک چار میچ جیتے ہیں جبکہ دو میچوں میں اسے شکست کا منہ دیکھنا پڑا ہے۔ روہت شرما کی قیادت والی ٹیم گھریلو حالات کا بھرپور فائدہ اٹھانے کی کوشش کرے گی۔ یہ ان کے لیے اپنے نیٹ رن ریٹ کو بہتر کرنے کا آخری موقع بھی ہوگا۔
 ممبئی کے فی الحال۱۳؍ میچوں میں۱۴؍ پوائنٹس ہیں اور اسے بڑے فرق سے جیتنے کی ضرورت ہے کیونکہ ایک اور ٹیم رائل چیلنجرز بنگلور (آر سی بی) کے پاس بھی۱۶؍ پوائنٹس تک پہنچنے کا موقع ہے۔ ان کا نیٹ رن ریٹ ممبئی سے بہتر ہے۔اس وقت تینوں ٹیموں کے۱۴؍ پوائنٹس ایک جیسے ہیں۔ ان میں سے راجستھان رائلز نے اپنے تمام میچ کھیلے ہیں لیکن ان کا نیٹ رن ریٹ ممبئی سے بہتر ہے۔ ان تینوں ٹیموں کے درمیان بہتر نیٹ رن ریٹ کی وجہ سے آر سی بی چوتھے نمبر پر ہے۔اگر ممبئی یہ میچ جیت جاتا ہے اورآر سی بی  دوسرے میچ میں گجرات ٹائٹنس سے ہار جاتی ہے تو ممبئی کی ٹیم پلے آف میں پہنچ جائے گی لیکن اگر یہ دونوں ٹیمیں جیت جاتی ہیں تو بہتر نیٹ رن ریٹ والی ٹیم آگے بڑھے گی۔  اگر ممبئی کو اگلے راؤنڈ میں پہنچنا ہے تو اسے پچھلے میچ کی طرح موقع نہیں گنوانا پڑیگا۔

IPL 2023 Tags

متعلقہ خبریں

This website uses cookie or similar technologies, to enhance your browsing experience and provide personalised recommendations. By continuing to use our website, you agree to our Privacy Policy and Cookie Policy. OK