• Sat, 24 February, 2024
  • EPAPER

Inquilab Logo

یوئیفا چمپئن لیگ میں آج نیپولی اور ریئل کی ٹکر

Updated: October 03, 2023, 11:16 AM IST | Agency | Naples

میچ نیپولی کے گھریلو میدان پر ہوگا۔ ریئل گروپ سی میں اچھی پوزیشن میں ہے اور اچھا کھیل رہا ہے۔

Real Madrid players busy in practice. Photo: INN
ریئل میڈرڈکے کھلاڑی پریکٹس میں مصروف۔ تصویر:آئی این این

یوئیفا چمپئن لیگ اس ہفتے میچوں کے ایک اور راؤنڈ کے ساتھ ایکشن میں واپس آ گئی ہے۔ منگل کو اسٹیڈیو سان پاولو میں ایک اہم تصادم میں کارلو اینسیلوٹی کی ریئل میڈرڈ فٹبال کلب کی ٹیم کے ساتھ نیپولی کا مقابلہ ہو گا۔ یہ میچ نیپولی کے گھریلو میدان پر کھیلا جانے والا ہے اس لئے اس کے جیتنے کے امکانات ہیں۔
ریئل میڈرڈفٹبال کلب اس وقت یوئیفا چمپئن لیگ کے گروپ سی میں دوسرے نمبر پر ہے اور اس سیزن میں اب تک کافی متاثر کن رہا ہے۔ لاس بلانکوس کے نام سے مشہور ریئل کلب نے اپنے پچھلے میچ میں گرونا کو۰۔۳؍گول کے آرام سے شکست دی تھی اور اس ہفتے اسی طرح کا نتیجہ حاصل کرنے کی کوشش کرے گا۔
دوسری طرف اٹلی کے فٹبال کلب نیپولی چمپئن لیگ میں اپنے گروپ میں سرفہرست ہے اور اس سیزن میں پلیٹ تک پہنچ گئی ہے۔ نیپولی کی ٹیم نے اپنی گھریلو لیگ میں ہفتے کے آخر میں لیچ کو۰۔۴؍گول سے کے بڑے فرق سے شکست دی تھی اور اس میچ سے پہلے پراعتماد ہو گی۔
ریئل میڈرڈ کے پاس ایک متاثر کن اسکواڈ ہے اور وہ کارلو اینسیلوٹی کے تحت قابل ستائش طور پر اپنی منتقلی کو کامیاب بنارہاہے۔ جوڈ بیلنگھم ٹیم کے لئے بہترین کھلاڑی ثابت ہورہے ہیں اور وہ اس ہفتے اپنے گول کی تعداد میں اضافہ کریں گے۔ نیپولی کی گھریلو لیگ میں حالت اچھی نہیں ہے اس لئے وہ چمپئن لیگ پر توجہ مرکوز کرنا چاہے گا ۔ ریئل میڈرڈ اس وقت بہتر ٹیم ہے اور اس میچ میں اس کے جیتنے کے امکانات بہت زیادہ ہیں۔ 
منگل کی دیررات یوئیفا چمپئن لیگ میں ان دونوں ٹیموں کے ساتھ ہی مانچسٹر یونائٹیڈ اور گلاتسرے کا مقابلہ بھی ہوگا۔ گروپ اے کے ہی ایک اور میچ میں بائرن میونخ کی ٹیم ایف سی کوپین ہیگن سے مقابلہ کرے گی۔ گروپ بی میں لینس کا مقابلہ آرسنل فٹبال کلب سے ہوگا جس نے ای پی ایل میں کامیابی حاصل کی تھی۔ 

متعلقہ خبریں

This website uses cookie or similar technologies, to enhance your browsing experience and provide personalised recommendations. By continuing to use our website, you agree to our Privacy Policy and Cookie Policy. OK