پرتھوی نے بنائے شاندار۱۵۰؍ رن، ہندوستان اے۱۲؍ رن سے جیتا

Updated: January 20, 2020, 8:45 AM IST | Agency | New Zealand

سلامی بلے باز پرتھوی شا (۱۵۰؍رن) کی شاندار سنچری کی بدولت ہندوستان اے نے میزبان نیوزی لینڈ الیون کے خلاف اتوار کو دوسرے ون ڈے پریکٹس میچ میں۱۲؍ رن سے جیت اپنے نام کر لی۔

پرتھوی نے بنائے شاندار۱۵۰؍ رن، ہندوستان اے۱۲؍ رن سے جیتا
پرتھوی شا ۔ تصویر : آئی این این

 لنکن : سلامی بلے باز پرتھوی شا (۱۵۰؍رن) کی شاندار سنچری کی بدولت ہندوستان اے نے میزبان نیوزی لینڈ الیون کے خلاف اتوار کو دوسرے ون ڈے پریکٹس میچ میں۱۲؍ رن سے جیت اپنے نام کر لی۔پرتھوی نے اپنی اس کارکردگی کی بدولت ہندوستانی ٹیسٹ ٹیم میں واپس جگہ پانے کیلئے بھی دعویٰ مضبوط کر دیا ہے۔ انہوں نے اوپننگ میں ۱۰۰؍ گیندوں میں ۲۲؍ چوکے اور ۲؍ چھکوں کی مدد سے۱۵۰؍ رن کی شاندار اننگز کھیلی۔ وہیں چھٹے نمبر پر اترے آل راؤنڈر وجے شنکر نے ۵۸؍ رن کی نصف سنچری اننگز کھیلی۔ شنکر نے ۴۱؍ گیندوں میں ۶؍ چوکوں کی مدد سے۵۸؍ رن بنائے۔
 ہندوستان اے ٹاس جیتنے کے بعد پہلے بلے بازی کرنے اتری اور۴۹ء۲؍ اوور میں ۳۷۲؍ رن کا بڑا اسکور بنایا۔ اس کے جواب میں اگرچہ کیوی ٹیم نے اچھی جدوجہد کی اور مقررہ ۵۰؍اوور میں وہ ۶؍ وکٹ پر۳۶۰؍ رن بنا سکی۔ ہندوستان کی جانب سے اشان پوریل نے ۵۹؍ رن پر۲؍ وکٹ اور كرونال پانڈیا ۵۷؍رن پر۲؍ وکٹ لئے۔ہدف کا تعاقب کرنے اتری نیوزی لینڈ الیون ٹیم کیلئے جیک بائل نے۱۳۰؍ گیندوں میں۱۷؍ چوکوں کی مدد سے۱۳۰؍ رن کی شاندار اننگز کھیلی۔ فن ایلن نے۶۵؍گیندوں میں۱۴؍چوکوں کی مدد سے ۸۷؍ رن بنائے۔ کپتان ڈیرل مشیل نے۴۱؍ رن اور ڈین كلیور نے ناٹ آؤٹ۴۴؍ رن بنائے۔
 ہندوستانی اننگز میں پرتھوی اور مینک نے پہلے وکٹ کیلئے۸۹؍ رن کی ساجھیداری کرکے ٹیم کو اچھی شروعات دلائی۔ پرتھوی کو ممبئی کی جانب سے رنجی ٹرافی میچ میں کندھے میں چوٹ لگ گئی تھی۔ لیکن اس کے بعد انہوں نے زبردست واپسی کرتے ہوئے۱۵۰؍ رن کی اننگز کھیلی۔ہندوستان اور نیوزی لینڈ کے درمیان ۲۱؍ فروری کو ویلنگٹن کے بیسن ریزرو میں پہلا ٹیسٹ کھیلا جائے گا۔

متعلقہ خبریں

This website uses cookie or similar technologies, to enhance your browsing experience and provide personalised recommendations. By continuing to use our website, you agree to our Privacy Policy and Cookie Policy. OK