• Wed, 28 February, 2024
  • EPAPER

Inquilab Logo

وانکھیڈے کے اچھال سے ہم آہنگ ہونا ہوگا :نائٹ

Updated: December 05, 2023, 9:58 PM IST | Mumbai

انگلینڈ کی کپتان ہیتھر نائٹ نے کہا کہ ان کی ٹیم کو وانکھیڈ ے اسٹیڈیم میں ملنے والے اچھال سے ہم آہنگ ہونا چاہے گی۔ آف اسپنر چارلی ڈین کا بدھ کو وانکھیڈے میں شروع ہونے والے پہلے ٹی۲۰؍ میں کھیلنا مشکوک ہے

England`s Captain Heather Knight. Photo:PTI
انگلینڈ کی ٹیم کی کپتان ہیتھر نائٹ۔ (تصویر:پی ٹی آئی)

 انگلینڈ کی کپتان ہیتھر نائٹ نے کہا کہ ان کی ٹیم کو وانکھیڈ ے اسٹیڈیم میں ملنے والے اچھال سے  ہم آہنگ ہونا چاہے گی۔      آف اسپنر چارلی ڈین کا بدھ کو وانکھیڈے میں شروع ہونے والے پہلے ٹی۲۰؍ میں کھیلنا مشکوک ہے۔ ہندوستان اے کے خلاف تین میچوں کی ٹی ۲۰؍ سیریز کے دوران انگلینڈ اے کیمپ میں کئی کھلاڑیوں کے پیٹ خراب ہوئے تھے اور اب ڈین بھی اس کا شکار ہو گئی ہیں۔
 میچ سے ایک روز قبل انگلینڈ کی کپتان ہیتھر نائٹ نے کہاکہ ’’چارلی ڈین کا بھی پیٹ خراب ہوا ہے اور انہیں صحت یاب ہونے میں وقت لگے گا۔ میچ میں ان کے کھیلنے پر شک ہے۔ ہم سخت قرنطینہ مدت سے گزرے ہیں اور ہم دیکھیں گے کہ وہ کس طرح  پروگریس کرتی ہیں۔    ڈین، بائیں ہاتھ کے اسپنر سوفی ایکل اسٹون اور لیگ اسپنر سارہ گلین کے ساتھ پارٹ ٹائم آف اسپنر ایلس کیپسی انگلینڈ کے اسپن آپشنز ہیں۔ ایکل اسٹون  بھی سرجری کے بعد واپس آ رہی ہیں۔ وہ ویمنز ہنڈریڈ میچ کے دوران کندھے کی انجری کا شکار ہوگئی تھیں اور وہ ویمن بگ بیش لیگ اور سری لنکا کے خلاف وائٹ بال سیریز میں بھی نہیں کھیل سکی تھیں۔      ہندوستان آنے سے پہلے ایکل اسٹون عمان میں انگلینڈ کے دو ہفتے کے کیمپ کا حصہ تھیں۔ نائٹ کا خیال ہے کہ ایکل اسٹون میں بہت بہتری آئی ہے۔
    نائٹ نے کہا کہ ’’وہ اچھی کارکردگی کا مظاہرہ کر رہی ہیں اور بولنگ میں واپس آگئی ہیں۔ بولنگ میں کوئی مسئلہ نہیں ہوگا۔ فیلڈنگ کرتے ہوئے  تھوڑا نروس ہو سکتی ہیں کیونکہ میرے ساتھ پہلے بھی کئی بار ایسا ہو چکا ہے۔ سوفی کو میچ شروع ہوتے ہی اس سے باہر آنا چاہئے۔ وہ تربیت میں اچھی کارکردگی کا مظاہرہ کر رہی ہے۔ انہوں نے فیلڈنگ کی  چھلانگ لگائی۔ ہم ان پر نظر رکھیں گے، وہ ہمارے لئے ایک اہم کھلاڑی ہیں۔

متعلقہ خبریں

This website uses cookie or similar technologies, to enhance your browsing experience and provide personalised recommendations. By continuing to use our website, you agree to our Privacy Policy and Cookie Policy. OK