• Mon, 26 February, 2024
  • EPAPER

Inquilab Logo

اسی ماہ جنوبی ایشیا کے سب سے بڑے انڈور اسٹیڈیم کا افتتاح کیا جائےگا

Updated: December 01, 2023, 11:17 AM IST | Inquilab News Network | New Delhi

ادیشہ کی ریاست ہاکی کے بعد اب فٹبال،بیڈمنٹن، تیراکی اور اتھلیٹکس پر توجہ دے کر ملک میں کھیلوں کا مرکز بننے کی طرف گامزن۔

56 rooms have also been made for the players in this indoor stadium of Odisha. Photo: INN
ادیشہ کے اس انڈور اسٹیڈیم میں کھلاڑیوں کےلئے ۵۶؍کمرے بھی بنائے گئے ہیں۔ تصویر : آئی این این

ادیشہ نے بھونیشور اور رورکیلا میں مردوں کے ہاکی ورلڈ کپ۲۰۲۳ءکی کامیابی کے ساتھ میزبانی کرکے تاریخ رقم کی ہے۔ اب فٹبال، بیڈمنٹن، تیراکی اور ایتھلیٹکس پر توجہ دے کر یہ ریاست ملک میں کھیلوں کا مرکز بننے کی طرف بڑھ رہی ہے۔ دسمبر میں بھونیشور میں ملک کے پہلے انڈور ایتھلیٹکس سنٹر کا افتتاح کیا جائے گا۔ اس میں ۲؍ہزار تماشائیوں کے بیٹھنے کی گنجائش ہوگی اور ۲۰۰؍میٹر کا ٹریک بھی ہوگا۔ یہ جنوبی ایشیا کا سب سے بڑا انڈور اسٹیڈیم ہوگا جس میں ۸۰؍ میٹر اور ۲۰؍میٹر رننگ ٹریکس اور پول والٹ، شاٹ پٹ، لمبی اور اونچی چھلانگ اور ویٹ لفٹنگ کا تربیتی مرکز ہوگا۔
اس اسٹیڈیم میں کھلاڑیوں کے قیام کیلئے۵۶؍ کمرے بھی ہیں۔ ادیشہ حکومت نہ صرف کھیلوں کا بنیادی ڈھانچہ بنا رہی ہے بلکہ کھلاڑیوں کی ضروریات پر بھی توجہ دے رہی ہے۔ بھونیشور کے کلنگا اسٹیڈیم اسپورٹس کمپلیکس میں مختلف کھیلوں کے لئے بنیادی ڈھانچہ موجود ہے۔ یہاں تعمیر ہونے والا اسپورٹس سائنس سینٹر دنیا بھر سے اعلیٰ درجے کی مشینری کے ساتھ تمام کھیلوں کے کھلاڑیوں کی بحالی اور بحالی میں معاونت کرے گا۔ یہ سنٹر مکمل طور پر فعال ہے اور جلد ہی کھلاڑیوں کے لئے اس کا افتتاح کر دیا جائے گا۔

 

متعلقہ خبریں

This website uses cookie or similar technologies, to enhance your browsing experience and provide personalised recommendations. By continuing to use our website, you agree to our Privacy Policy and Cookie Policy. OK