Inquilab Logo

’’غزہ میں تمام یرغمالوں کی واپسی فوجی کارروائیوں کے ذریعےحاصل نہیں کی جائے گی‘‘

Updated: June 16, 2024, 9:50 PM IST | Jerusalem

اسرائیلی فوج کے ترجمان ڈینیل ہیگاری نے کہا کہ ماہرین کی ایک ٹیم رفح میں ہونے والے اس واقعے کی مکمل تحقیقات کرے گی، جس میں کم از کم ایک افسر سمیت۸؍ فوجی ہلاک ہوئے تھے۔

Israeli army spokesman Daniel Hagari. Photo: INN.
اسرائیلی فوج کے ترجمان ڈینیل ہیگاری۔ تصویر: آئی این این۔

اسرائیلی فوج نے کہا کہ غزہ میں تمام یرغمالوں کی واپسی فوجی کارروائیوں کے ذریعےحاصل نہیں کی جائے گی۔ فوج کے ترجمان ڈینیل ہیگاری نے چینل۱۲؍ کے ذریعے نشر ہونے والی ایک نیوز کانفرنس میں کہا کہ ماہرین کی ایک ٹیم رفح میں ہونے والے اس واقعے کی مکمل تحقیقات کرے گی، جس میں کم از کم ایک افسر سمیت۸؍ فوجی ہلاک ہوئے تھے۔ فوج نے پہلے دن فوجیوں کی ہلاکت کا اعتراف کیا تھا جب تل سلطان کیمپ میں ایک بکتر بند گاڑی دھماکہ خیز مواد سے ٹکرا دیا گیا تھا۔ ان ہلاکتوں سے ۷؍ اکتوبر کو جنگ کے آغاز سے لے کر اب تک فوج کی ہلاکتوں کی تعداد ۶۵۸؍ہو گئی، جس میں زمینی لڑائیوں میں ۳۰۶؍ ہلاک ہوئے۔ فلسطینی مزاحمتی گروپ حماس کے عسکری ونگ، قسام بریگیڈز نے اعلان کیا کہ اس گروپ نے رفح میں کمپاؤنڈ گھات لگا کر اسرائیلی فوجیوں کو نشانہ بنایا، جس کے نتیجے میں ہلاکتیں ہوئیں اور کئی زخمی ہوئے۔

یہ بھی پڑھئے: امریکہ کی اسرائیل اور حزب اللہ میں مفاہمت کی کوشش

مقامی محکمہ صحت کے حکام کے مطابق گزشتہ اکتوبر سے اب تک غزہ میں اسرائیلی فورسز کے ہاتھوں تقریباً۳۷؍ ہزار ۳۰۰؍ فلسطینی ہلاک ہو چکے ہیں، جن میں زیادہ تر خواتین اور بچے ہیں اور کم از کم۸۵؍ ہزار ۲۰۰؍ افراد زخمی ہیں۔ اسرائیلی حملے کے ۸؍ ماہ سے زیادہ عرصے میں غزہ کا وسیع علاقہ خوراک، صاف پانی اور ادویات سے محروم ہے۔ اسرائیل پر بین الاقوامی عدالت انصاف میں نسل کشی کا الزام ہے، جس کے تازہ ترین فیصلے نے تل ابیب کو رفح میں اپنی کارروائی کو فوری طور پر روکنے کا حکم دیا، جہاں ۱۰؍ لاکھ سے زیادہ بے گھر فلسطینیوں نے غزہ پر ۶؍ مئی کو حملہ کرنے سے پہلے تل ابیب کی وحشیانہ جنگ سے پناہ مانگی تھی۔ 

متعلقہ خبریں

This website uses cookie or similar technologies, to enhance your browsing experience and provide personalised recommendations. By continuing to use our website, you agree to our Privacy Policy and Cookie Policy. OK